Zielona Góra – czy potrzebuje promocji?

pozycjonowanieWystarczy włączyć telewizję, aby wśród reklam produktów i usług, zobaczyć również kampanie promocyjne polskich miast. Z czego wynika ten nowy trend? Otóż zagraniczne wczasy są coraz tańsze, a reklamy biur podróży snują przed nami wizję piaszczystych plaży i drinków z palemką. Gwarantują doskonałą pogodą, kuszą regionalnymi przysmakami, wabią lokalną gościnnością.

Promocja turystyczna

W tym wszystkim często zapominamy o tym, jak piękny jest nasz kraj. I aby turyści sobie o tym przypomnieli, miasta, powiaty i regiony coraz częściej stawiają na wizerunkowe kampanie reklamowe. Marketing miejsc staje się już osobną gałęzią marketingu i jak pokazują statystyki, przynosi świetne rezultaty. Wśród liderów promocji jest Poznań, Wrocław oraz Kraków. Mamy jednak nadzieję, że Zielona Góra szybko zacznie deptać tym miastom po piętach…

admin